Energoserviss (ESKO)
Rietumu valstīs izplatīts biznesa modelis, kas klientiem piedāvā enerģijas taupīšanas risinājumus, ko finansē ietaupītā enerģija. Tas palīdz uzlabot energoefektivitāti ēkās, kuru īpašniekiem trūkst brīva kapitāla ieguldījumiem, uzņemoties ieguldījumu riskus klienta vārdā un nodrošinot, ka energoefektivitātes pasākumi neradīs papildu izmaksas un būs pašfinansējums!
MESH energoserviss
Mūsu uzņēmums klientiem piedāvā bezriska, bez ieguldījumiem iespēju uzlabot savus īpašumus.
Pilnīgs pakalpojums, kas ietver trīs posmus:
Revīzija, modernizācija un serviss.
Revīzija
Klientu ēku apsekošana un pakalpojumu sniegšanai nepieciešamo aprīkojuma trūkumu noteikšana. Galvenokārt izmanto Mesh BMS, taču tam var būt nepieciešama arī ventilācijas kontrolieru un cirkulācijas sūkņu nomaiņa vai uzlabošana, kā arī apkures sistēmas atjaunošanas darbi. Kopējo izmaksu un iespējamo ietaupījumu aprēķins.
Modernizācija
Iekārtu uzstādīšana, ēku aprīkošana ar Mesh BMS. Modernizācija var notikt pat apkures sezonā, nepārtraucot ēkas darbību. Visi veiktie uzdevumi un šajā posmā uzstādītās ierīces tiek uzskatīti par kapitālieguldījumiem energoefektivitātē, kas tiks atlīdzināti no ietaupījumiem servisa posmā.
Pakalpojums
Ēku mērīšana ar termisko kameru, piedāvājot ieteikumus;
Apkures katla vai siltuma mezgla regulēšana;
Atsevišķu radiatoru regulēšana;
Grīdas apsildes regulēšana;
Ventilācijas iekārtu regulēšana;
Piegādājot visas nepieciešamās Mesh BMS licences;
Mesh BMS ierīču akumulatoru nodrošināšana un nomaiņa.
Pakalpojums tiek sniegts par fiksētu mēneša maksu, atskaitot tikai no sasniegtajiem ietaupījumiem.
Mērķis ir nodrošināt konsekventus komforta apstākļus klienta ēku noslogojumā, kā noteikts līgumā.
Būtiska pakalpojuma sastāvdaļa ir ikmēneša pārskati, kas atspoguļo sasniegto ietaupījumu aprēķinus, ļaujot klientam uzraudzīt energopakalpojuma efektivitāti.
Norēķini
Revīzijas laikā tiek reģistrēts esošais siltumenerģijas patēriņš klientu ēkās par iepriekšējiem gadiem.
Pamatojoties uz šo patēriņu, tiek noteikts vēsturisks izmaksu līmenis, kas nav jāpārsniedz.
Kad pakalpojuma posms sākas, klientam tiek sagatavots ikmēneša pārskats par atšķirību starp faktisko patēriņu un vēsturisko izmaksu līmeni vai, citiem vārdiem sakot, sasniegtajiem ietaupījumiem.
Iegūtie ietaupījumi tiek izmantoti, lai segtu šādas izmaksas:
Pakalpojuma maksa.
Maksājums par nesamaksātiem kapitāla ieguldījumu procentiem.
Kapitālieguldījumu atmaksa.
Kad kapitālieguldījumi ir pilnībā atmaksāti, 2. un 3. punkts tiek likvidēts, un klients saglabā ietaupījumus sev.
Ja kapitālieguldījumi netiek noskaidroti pakalpojumu līguma termiņa laikā, līgumu var pagarināt vai līguma beigās tiek izsniegts galīgais rēķins par atlikušajiem kapitālieguldījumiem.
Klienta prasības
Ņemot vērā, ka ESKO ieviešana un uzturēšana ir saistīta arī ar administratīvajām izmaksām, energopakalpojumu ieviešana mazos projektos varētu nebūt finansiāli izdevīga. Tāpēc sākotnēji ir jānovērtē projekta apjomi. Mēs iesakām apsvērt ESKO modeli klientiem:
Ar kopējo pārvaldīto īpašumu portfeli pārsniedz 30 000 m2.
Ar vidējo siltumenerģijas patēriņa līmeni virs 100 kWh/m2.
Mēs aicinām mazākus klientus nekautrēties no konsultācijām — mēs pārskatīsim jūsu īpašumus, un, iespējams, izmaksas nav tik nozīmīgas, lai tās nevarētu īstenot bez energopakalpojumu finanšu modeļa, savukārt pakalpojumu var piedāvāt līdzīgi kā energopakalpojumu gadījumā.
Sazināties
Sazinieties ar mums, lai saņemtu pielāgotu piedāvājumu!