Atbalsts
Tīkla ierīces ir galvenais instruments iestatītās energoefektivitātes joslas sasniegšanai. Tomēr, lai garantētu Mesh sistēmu kvalitatīvu darbību, ir nepieciešama arī cilvēku iesaistīšana. Atkarībā no iespējām pakalpojumu var veikt pats klients vai Mesh darbinieki. Sistēmas apkope tiek nodrošināta atbilstoši klienta izvēlētajam servisa plānam.
Eko plāns
Bezmaksas plāns bez automātiskas apkopes. Tiek apspriesti sadarbības noteikumi un cenas: skaidrs ceļš, kā vajadzības gadījumā iegūt Mesh palīdzību.
Lietotājs pats uzrauga datus sistēmā, izdara secinājumus un veic iespējamās darbības. Uzņēmēja ierašanās vietnē, datu analīze par objektu, profilaktiskā apkope, bojāto ierīču nomaiņa vai programmatūras atjauninājumi tiek nodrošināti par papildu samaksu.
Bieži uzdotie jautājumi
Izpētiet mūsu tiešsaistes FAQ un atbilžu krātuvi! Tur jūs varat atrast noderīgu informāciju, risinājumus problemātiskām situācijām un atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem.
Standarta plāns
Nodrošina Mesh BMS vadības sistēmas attālinātu uzraudzību.
Ņemot vērā, ka ESKO ieviešana un uzturēšana ir saistīta arī ar administratīvajām izmaksām, energopakalpojumu ieviešana mazos projektos varētu nebūt finansiāli izdevīga. Tāpēc sākotnēji ir jānovērtē projekta apjomi. Mēs iesakām apsvērt ESKO modeli klientiem:
Klients nodrošina un nodrošina, ka darbiniekam ir nepieciešamās tehniskās zināšanas un prasmes, lai veiktu darbības, saglabājot sistēmas funkcionalitāti uz vietas (spēka elementu nomaiņa, mehāniskās darbības trūkumu novēršana radiatoru vārstos un citas darbības).
Attālā diagnostika un problēmu risināšana
Izmantojot progresīvas tehnoloģijas, mēs varam attālināti diagnosticēt un palīdzēt atrisināt problēmas, kas saistītas ar klienta HVAC vadības sistēmām. Ar sistēmas palīdzību un jūsu iesaistīšanos mēs varam samazināt gaidīšanas laiku problēmas risināšanai.
Premium plāns
Papildus “Standarta plāna” pakalpojumiem sistēmas apkope tiek nodrošināta divas reizes gadā (vienu reizi apkures sezonas sākumā un atkal pēc vajadzības apkures sezonas laikā). Apkopes ietvaros sistēmas barošanas elementi tiek nomainīti bez papildu maksas.
Ja klients sistēmas darbībai uz vietas izmanto uzlādējamus barošanas elementus (baterijas), klients ir atbildīgs par līgumslēdzēja nodrošināšanu ar pieejamiem, uzlādētiem barošanas elementiem (baterijām) to nomaiņai sistēmā nepieciešamajā daudzumā un laikā. Šādu uzlādējamu sistēmas barošanas elementu izmantošanas gadījumā Līgumslēdzējs nodrošina sistēmas apkopi trīs reizes gadā.
Bojātu sistēmas elementu nomaiņa, izņemot elementu izmaksas (saskaņā ar līguma noteikumiem).
Izpildes dokumentācijas atjaunināšana (t.i., elementu izvietošanas plāna atjaunināšana, ja mainās aprīkojuma adreses utt.).
Atbalsts uz vietas
Gadījumos, kad attālais atbalsts nav pietiekams, mūsu komanda var sniegt atbalstu uz vietas. Mūsu kvalificētie tehniķi apmeklēs jūs, lai diagnosticētu, labotu un optimizētu jūsu HVAC vadības aprīkojumu un programmatūru.
Tehniskā atbalsta nodrošināšana klientiem un partneriem, pakalpojumu pieprasījumu reģistrācija un apstrāde:
Ja neviens no risinājumiem nav izrādījies veiksmīgs, mēs būsim pateicīgi, ja jūs mūs informētu:
Sazināties
Sazinieties ar mums, lai saņemtu pielāgotu piedāvājumu!