Garantija
Šajā tekstā ir izklāstīti noteikumi un nosacījumi saistībā ar MESH produkta garantiju, kā arī tehniskā atbalsta, remonta un citu saistītu jautājumu procedūras.
21.03.2023.
1. Garantijas kopsavilkums:
Garantija attiecas uz elementu ražošanas defektiem, elementu ražošanas procesā izmantotajiem materiāliem vai defektiem, kas radušies ražošanas tehnoloģiskā procesa pārkāpumu rezultātā. Garantija neattiecas uz defektiem, kas radušies elementu uzstādīšanas procesā objektā nepareizi izvēlētu tehnisko risinājumu dēļ vai acīmredzamu elementa fizisku bojājumu dēļ. Garantija neattiecas uz sistēmas vai tās elementu darbības traucējumiem vai bojājumiem, kas radušies klienta vai trešās puses vainas dēļ un/vai kas radušies mehānisku bojājumu vai sistēmas vai tās elementu darbības vadlīniju pārkāpuma rezultātā.
2. Garantijas periods:
Standarta garantijas periods ir 24 mēneši pēc produkta nosūtīšanas (ar iespēju pagarināt konkrētiem izstrādājumiem pēc vienošanās) sistēmas elementiem kopumā un katra atsevišķa elementa darbībai, labojot bojāto elementu vai, ja tas nav iespējams, aizstājot bojāto elementu ar jaunu.
3. Baterijas:
Garantija neattiecas uz AA vai AAA tipa baterijām, kas darbina sistēmas bezvadu ierīču darbību (atsevišķi elementi), kā arī uz jebkādiem bojājumiem, kas varētu tikt nodarīti sistēmas elementiem, ja klients ir izmantojis nepārbaudīta ražotāja un modeļa baterijas, lai darbinātu darbību sistēmas ekspluatācijas laikā.
4. Garantijas ierobežojumi:
Garantija tiek anulēta, ja produkts ir bojāts ļaunprātīgas izmantošanas, fiziskas ietekmes, vides faktoru vai neatļautu modifikāciju vai remonta darbu dēļ.
5. Produktu remonts un atbildības ierobežojumi:
Garantijas laikā uzņēmējs apņemas novērst visus defektus, uz kuriem attiecas garantija, uz sava rēķina. Garantija attiecas uz elementu ražošanas defektiem, elementu ražošanas procesā izmantotajiem materiāliem vai defektiem, kas radušies ražošanas tehnoloģiskā procesa pārkāpumu rezultātā.
6. Tehniskā palīdzība:
MESH nodrošina visaptverošu produktu atbalstu standarta darba laikā. Atbalsta pieprasījumi tiek apstrādāti saņemšanas secībā.
7. Pārbaude, remonts un nomaiņa:
Saņemot atbilstošu klienta pieprasījumu, kas nosūtīts uz līgumā norādīto uzņēmēja pārstāvja adresi, uzņēmējs sniedz garantijas pakalpojumu. Ja nepieciešams, tiek veikta elementa pārbaude un tiek veikta sistēmas vai jebkura tās elementa pilnīga nomaiņa.